Bildbomb 1..2..3

Nu kommer jag ladda upp lite bilder från Kalifornien, men jag har rätt många bilder så jag kommer göra precis som jag gjorde med bilderna från Kaw Lake. Det kommer alltså komma upp dag ett, två och tre. 
 
Vi var där från fredag till tisdag, men jag kommer bara ladda upp bilder från lördag, söndag och måndag, för det var då vi faktiskt gjorde intressanta saker så att säga
 
Detta är alltså bilder från lördag då vi åkte till Disney Land!
 
 
Här står vi i kö till en grej som heter Tower of Terror, helt galet läskigt/roligt. Det är ungefär som kanonen fast tusen gånger bättre.
 
Och här åker vi iväg! 
 
Vi tog en karusell-tur eftersom allt annat hade så långa köer
 
 
 
 
Dom hade en ny Hitta Nemo grej där man faktiskt åker runt i små U-båtar! Riktigt coolt, och nej det är inte en riktig dykare, haha
 
Här sitter vi i U-båten!
 
 
 
Fail-bild haha 
 
Jag och mina fina äldre värdsyskon
 
Här åkte vi Tower of Terror igen!
 
 
Vi såg en Aladdin-show!
 
 
 
Det här var precis efter att vi hade tittat på fyrverkerierna, när alla hade planer på att åka hem på samma gång.
 
Det här var en riktigt rolig dag med många äventyr! Fastän det ser ut som att det var väldigt många människor där på den sista bilden, så var det inte så farligt under dagen. Enligt min familj som åker dit varje år var det faktiskt väldigt få människor där. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0