Goodbye Party

Så, ikväll kom några av mina vänner över för att säga hejdå. Mina värdföräldrar hade en massa vänner över på middag sammtidigt, så det var en massa människor där! Vi hade väldigt roligt, och vi tog en massa undervattens-bilder i poolen efterson att min kompis Caitlin har ett vattentätt skal på sin telefon. Det var självklart svårt och ledsamt att säga hejdå till allihop, och jag grät (som vanligt). Men jag, Hailey och Jamie satt utomhus på vår trädgår i flera timmar och bara pratade efter att alla hade gått. Vi satt där tills det blev mörkt och lyssnade på Elvis låtar och pratade om livet. Livet som inte kommer vara samma sak när vi nu splittras, dom åker till college och jag åker hem. Vi dansade till "Cant help falling in love" och då började jag gråta igen.. Jag kan inte fatta att jag kommer lämna dom här fina människorna bakom mig, och jag kan inte beskriva hur mycket jag kommer att sakna dom. Vi har många planer på hur vi ska kunna hålla kontakten när jag åker och jag tror fatiskt inte att vi kommer ha några problem alls med den biten. Jag kommer t.ex att börja blogga på engelska när jag kommer hem, så att alla här borta förstår vad jag skriver. Jag kommer förmodligen inte uppdatera lika ofta när jag är tillbaka i Sverige, men jag kommer definitivt fortsätta blogga, ett tag iaf. 
 
Men iaf.. jag kommer sakna alla här borta så himla mycket! Jag kan inte fatta att jag åker hem på måndag..
 
Jamie och Hailey finally gave me my bear from Build-A-Bear, and i was so excited
 
And i had my eyes closed when i was opening it...
 
And i got super excited when i saw it, cause he is soooo cute
 
His name is Tommy Hammie (jamie and Hailey named him) :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0