Sol, bad och gosedjur

Hej!
 
Idag har det vart en riktigt bra dag! 
Hailey kom äntligen hem från sin cruise som hon har vart på med sin farmor dom senaste dagarna. Jamie och jag var alltså tvungna att klara oss utan vår tredje del, så hon här vart saknad här hemma i Kansas!
 
Poolen går äntligen att simma i (ÄNTLIGEN). Det skulle egentligen ha gått att simma i den för några veckor sen men det var nåt knas med den så dom var tvungna att tömma hela poolen först... Men imorse badade vi äntligen för första gången, och Matt den lilla grisen tyckte att det var svin-kallt haha. Det var ca 25 grader i poolen och han ville ändå inte doppa huvudet. 
Fastän min fina ginger-familj inte kan vara ute i solen så länge (för då skulle dom vara rödare än tomater) så låg jag ute och chillade nästan hela förmiddagen! Väldigt trevligt! 
 
Efter det kom Hailey över och så åkte vi till the mall. I början av mitt utbytesår gick vi förbi butiken "Build-A-Bear" i gallerian, och då bestämde vi att vi alla tre (jag, Hailey och Jamie) skulle göra varsin björn till varandra i slutet av året,
 som vi sen kan ha kvar när jag åker hem och dom åker till college. (För er som inte vet vad Build a bear är så är det en teddy Björns affär där man kan göra ett eget gosedjur). Det var alltså det vi gjorde i gallerian idag!!
Jamie och Hailey började med att göra min så jag fick gå iväg och shoppa medan dom fixade klart den. Jag har fortfarande inte sätt den för dom ville ge den till mig på den lilla hejdå festen jag kommer ha den 22 juni. 
Efter det gjorde jag och Jamie Hailey's gosedjur! 
Hela planen var ju att Jamie också skulle få en nalle men hon har inga pengar vid tillfället (hon sparar allt hon kan till college, för det är ju så löjligt dyrt) så Hailey och jag kommer förmodligen åka in imorgon när hon jobbar och göra en till henne, som en liten överraskning! 
Vi låter väll som tre femåringar med våra gosedjur, men vad gör det? Vi beter oss ju som femåringar för det mesta i alla fall haha
 
 
 
 
 
 
Det här fina armbandet köpte Hailey till mig när hon var på sin cruise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0