Break

Hej!
 
Jag har ju inte bloggat på ett tag, men den här veckan går extremt långsamt så jag har vart lite lat. Allt är nästan helt som vanligt, men det är en sak som drar rätt mycket energi just nu, som jag inte orkar förklara. Annars är allt som vanligt och jag fasar fortfarande inför hemfärden. Kan ni förstå att jag bara har 110 dagar kvar här borta? Jag har vart här i hela 211 dagar nu. Det är så konstigt att tänka att jag ska åka tillbaka. Jag vill inte! Jag kan inte beskriva hur mycket jag vill stanna kvar! Varför måste livet vara så himla komplicerat? suck... 
Man kan aldrig någonsin förstå känslan förren man har upplevt den själv. Det är nog därför utbytesstudenter har så lätt för att bli vänner med varandra. För att man har en sån speciell sak gemensamt. 
 
Iaf... tillbaka till nuet! Den här helgen ska jag åka på min "Round up" orientation med AFS. Alla utbytesstudenter i Kansas kommer vara där precis som när vi var i Topeka. Den här gången stannar vi bara en natt, och vi kommer sova i samma rum allihop på stället där vi ska vara. Det kommer bli kul, men jag är lite stressad, för jag måste verkligen köpa en ny bikini innan vi åker till Vegas, och vi åker på fredag nästa vecka!! Ahhhhh jag är så taggad!! Hailey och Jamie är mina två absolut bästa kompisar här borta, och vi är så lika! Vi brukar skämta om att om Jamie och Haliey på något magiskt sätt skulle bli en enda person, så skulle det vara jag. För jag passar precis in med deras personligheter, fastän dom är väldigt olika. Haliey är extremt utåtriktad och väldigt social, hon har inget som helst filter i vad hon säger, så hon säger verkligen allt hon tänker.. inget bli tillbakahållet haha. Jamie är egentligen helt raka motsattsen, och i skolan är hon ganska tillbakadragen, men hon är fortfarande världens mest sociala person när du pratar med henne. Sen är vi allihop väldigt konstiga vilket kanske är anledningen till varför vi är vänner... Men hey, jag är hellre konstig än tråkig!
 
 Jag vet inte hur det här började, men varje gång vi ser varandra i korridoren gör vi det här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0