Det omöjliga har hänt

Jag har hittat en känning som jag älskar... och den är rosa!!! Av alla färger jag kan komma på är rosa den färgen jag verkligen inte gillar, men jag älskar verkligen den här klänningem. När jag såg den på galjen ute i butiken så tyckte jag att den var jätte ful, sådär plastig och typisk amerikansk. Jamie sa att jag skulle prova den och jag sa bara "Fine, I'll try it just for you, and if I actually like this dress I will give you the biggest hug ever". Direkt när jag satte på mig den så blv jag kär. Den färgen kommer vara så himla fin när jag är brun och mitt hår har blivit mer solblekt. På bilden ser ni också Jamies klänning som hon köpte idag! Båda klänningarna är så himla mycket finare i verkligheten, men aja.
Jag älskar att ryggen på min klänning har en "cut out" den är bara helt perfekt, och jag ville inte ta av mig den.
Jag har ju inte köpt klänningen än, så vi får se om jag köper den eller inte 😉


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Elice,
KÖP ! Den Rosa klänning var grymt snygg på dig, passar ferfekt. - kul att se alla fina klänningar ni provar :-) Lycka till. Kram Mia och Ida hälsar.

2013-03-14 @ 08:13:59
Postat av: Tomas Persson

Du är jätte fin i den rosa klänningen. Den sitter perfekt och som du säger så kommer du att vara så söt i den när du är solbränd med solblekt hår. KÖP DEN!

Puss

2013-03-14 @ 12:31:15
Postat av: Annika

KÖÖÖÖP!!!

2013-03-14 @ 19:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0