En fredag

Hej hej!
 
Idag har det vart en helt vanlig dag, precis som alla andra dagar. Det blir svårare och svårare för varje dag som går att komma på saker att skriva om här i bloggen. Allting som var konstigt i början är vardag nu, och det händer inget speciellt. En sak som är konstig är väll att jag åker hem om 88 dagar. Det betyder alltså att jag har vart här i 233 dagar nu, kan ni förstå det? För det kan inte jag. På något sätt kommer det ändå kännas skönt att komma hem, men sammtidigt inte alls. Jag har planerat i mitt huvud att jag kommer ligga hemma och gråta i en vecka när jag kommer hem, innan jag kan träffa alla människor som jag inte har sett på så länge. Det är iaf så det känns just nu, men vi får hoppas på att det inte kommer hända. Min sommar är redan helt bokad, så det kommer bli intressant att se hur jag klarar av det direkt efter hemkomsten. Bara några dagar efter att jag har kommit hem åker jag med mamma och Tomas först till skåne och sedan till gotland i totalt tre veckor. Under dom få dagarna vill jag hinna träffa Johanna, för hon är den enda människan som kommer förstå hur jag känner, och jag vill höra ALLT om hennes år. Sen vill jag självklart hinna spendera några dagar med min finaste pappa innan jag åker någonstans. Vi får se om jag kanske skippar en vecka i Gotland och åker hem istället så jag får lite mer tid till att träffa alla igen. Det är så extremt många människor jag vill träffa när jag kommer hem! 
Hellst av allt skulle jag villja att alla bara stog där på flygplatsen när jag kom hem så jag kunde springa fram och ge dom en bamsekram, men sammtidigt kommer jag säkert vara super trött och förmodligen lätt förvirrad. 
 
Gud vad det här inlägget spårade! Haha jag skulle bara berätta för er om min dag! Aja, nu sitter jag iaf och tittar på basketmatchen mellan Kansas och Michigan. Just nu leder KU med 72-62, woooohooo!!
Rock Chalk Jayhawk!!!
 
I brist på bilder så får ni se vad jag och Jamie gör när vi har tråkigt. Jag har säkert hundra konstiga bilder inklusiver videos på oss när vi är trötta och uttråkade.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Magnus Tegborg

Hej Elice.
Jag läser din blogg med glädje. Det är så kul att se att du har det så bra och att ditt år blivit till och med bättre än du trodde.

Jag hoppas du har tid för en traditionell båttur med oss också i sommar!
Kram
Magnus

2013-04-03 @ 17:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0