Fler Vegas bilder

Den tredje och sista dagen i Las Vegas var definitivt den bästa. Vi började dagen med en varsin ansiktsbehandling och direkt efter det gick vi en till poolen där vi spenderade den största delen av dagen. Efter någon timme så samlade vi ihop några personer som låg och softade runt poolen och spelade volleyboll i säkert tre timmar utan paus! Det var så himla kul.. Men jag brände min näsa ganska rejält haha..

På kvällen gick vi och åt middag på ett ställe som heter Dick's, det låter helt sjukt, men det är en restaurang där servitriserna och alla som jobbar där är otrevliga mot sina kunder med mening. Det är väldigt underhållande och dom säger roliga kommentarer om sina gäster hela tiden. När vi satte oss ner vid vårt bord kom vår servitris fram och slängde en hög med servetter och tre gafflar på bordet. Då sa penny på skoj "can you not count?" varpå vår servitris svarade "better than you!", "okay, cause i count five" sa penny tillbaka och då tog servitrisen två av gafflarna och slängde ner dom på golvet! Hahah det låter kanske hårt när man inte har vart där, men det är så himla roligt! Maten är också super god! Efter middagen gick vi och såg cirque du soleil's show med alla the beatles låtar, så jäkla häftigt! Jag skulle göra vad som helst för att se det igen!
Tidigt på tisdag morgon packade vi ihop våra grejer och åkte till flygplatsen. Det var den absolut bästa helgen på läge och jag hade så himla kul! Alla som jag åkte med är väääldigt spralliga, utåtriktade och galna (inklusive mig haha) så jag kan inte ens förklara vilka störa moments vi har haft på den här resan haha.


Kommentarer
Postat av: Annika

:-))))))))))))))))))))))))))))

2013-03-21 @ 16:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0