Hailey + Jamie + Elice = bra dag

Hej hej hej!

Den här dagen har som rubriken avslöjade vart väldigt bra! Direkt efter skolan åkte jag med Hailey och Jamie till the mall, målet var att köpa varsin bikini som vi kan ha i Vegas, och jag kan redan nu säga att ingen av oss köpte en..
Vi skulle egentligen bara gå till victoria's secret för att kolla på bikinis, men det tog inte långt tid innan vi blev distraherade av någonting annat. Nämligen prom dresses! Jag har en klänning som jag tycker om väldigt mycket, men jag har bara sätt den online. Den är vit och guld, lite Greek goddess stil är den nästan. Så när jag provar klänningar är det mest bara för att det är kul och inte för att jag verkligen vill ha dom. Jag provade tre klänningar idag, en blå, en grå och en röd. Den röda var absolut min favorit, men jag fick dock bara en bild på den blåa klänningen! Jag kände mig som en prinsessa, men jag insåg också att jag definitivt inte vill ha en sån stor klänning!
Jamie provade också några klänningar, bl.a. en svart/guld som hon gillade.
Sen gick vi faktiskt in på victorias secret och tittade, med det fanns inget som vi var speciellt intresserade av.
Istället började vi leta efter lite fina sommarnöjet som vi kan ha i Vegas, och det gick mycket lättare! Jag kom hem med två par shorts och en jättefin blus.
Middag åt vi på en väldigt bra restaurang som jag inte kommer ihåg namnet på, med det var iaf super gott!
Sen blev det lite prat i bilden på vägen hem, och det var slutet på en väldigt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, vilken klänning! Vilken tjej! Du ser ut som en av dina barbies, du vet hon med den vita glitterklänningen :-)
Låter verkligen som en mycket bra dag.
Puss

2013-03-06 @ 11:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0