Mupp-lärare

Ja, jag har en riktig mupp-lärare i American History. Vi har ett prov på torsdag över the great depression där vi får använda våra anteckningar, vilket är väldigt snällt. MEN så säger han att vi ska ha någon slags jepardy imorgon där man INTE får använda anteckningar... jaha, så det säger du dagen innan? tack för den. Jag har inte pluggat någonting alls eftersom jag får använda anteckningar på provet, men nu måste jag plugga iaf!! Grrrrrrrr... sur och trött är jag nu för den dumma engelskan vill inte fastna i huvudet. 
 
 
 
Jag kom ju hit för att inte behöva plugga, kan inte mina lärare förstå det?? (fast jag ska ju inte klaga... jag har lixom ett enda ämne som jag behöver anstränga mig i haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0