Packaaa

Hallå hallå

Här sitter jag och packar! Imorgon bär det av till Las Vegas med mina fina vänner och jag är så taggad!
Idag har det vart freakin 20+ grader hela dagen, och direkt när jag kom hem från skolan tog jag en runda med Toby och sen låg jag bara och softade på altanen tills middagen var klar! Både Jamie och Hailey har spökpigment (dvs vit hy) så dom fick varsin spray tan idag så dom är redo i för Vegas. Jag tänker dock vara annorlunda och försöka bli brun av naturliga krafter, så jag lär väll se ut som ett vitt papper bredvid dom imorgon.

Nu ska jag gå och lägga mig, och sen kan jag också meddela att jag kommer köpa klänningen jag hittade igår! Woop


Kommentarer
Postat av: Annika

Hon ser ju ut som hon redan varit i Vegas :-) Ha det så mysigt. Ta hand om varandra <3

2013-03-15 @ 16:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0