Prom dresses igen

I tisdags så var jag, jamie, hailey och hailey's mamma penny och provade prom dresses igen! Det är ju så himla kul så man får passa på medan man har chansen. Jag provad hur många som helst men blev kär i två, en vit och en ljusblå. Den vita ser ni på bilden nedanför, den är inte lika "puffig" i verkligheten, och sen kan ni se den blåa på galjen i bakgrunden. Penny tog en massa bilder så jag ska försöka sno lite bilder av henne så jag kan visa er. 
Jamie blev också kär i en klänning som är svart och silvrig, jätte fin! fick tyvärr ingen bild på den, men aja. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar den vita klänningen. Jättenyfiken på hur den blåa ser ut...

2013-03-13 @ 15:53:18
Postat av: Annika

Eeehhh det förra inlägget om den vita klänningen var från mig :-)

2013-03-13 @ 15:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0