Round up

Hej igen!
 
I helgen var det ju min sista Afs orientation, och det var väldigt roligt. Men jag tycker det är så hemskt att dom kallar det för "round up" typ som om allt är över nu, och vi packar ihop våra saker och säger hejdå. Hur som hellst, det var kul att se alla igen, jag har ju inte träffat mina små foreigners sen vi var i Topeka. Vi åkte till ett ställe ca två timmar ifrån Rose Hill, väldigt tdigt på lördag morgon. Direkt när vi kom fram hade AFS som vanligt planerat en massa aktiviteter så det var full rulla hela dagen. Olika lekar, övningar och massa saker som får alla att lära känna varandra lite bättre. På kvällen hade dom en dans med en dj, det var väll sådär, jag och några andra spelade beer pong (med vatten såklart hehe) i ett annat rum medan dansen pågick. När det var över så var det dags för talangjakten! Typ fem minuter innan den så kom jag och en tjej från tyskland på att vi båda två kan sjunga "the cup song" (om ni inte har sett pitch perfect så får ni ta och göra det så ni vet vad jag pratar om) så när alla hade visat sina talanger så sjöng vi den sången lite spontant. Kul var det iaf! 
Det roliga med den här helgen var att vi inte bodde på ett speciellt fancy ställe, så när det var läggdags tog alla sina sovsäckar och la sig i en hög mitt på golvet i det stora rummet. Jag behöver kanske inte ens berätta att jag inte sov så mycket den natten.... typ inget alls faktiskt. Vi stannade uppe hela natten och lyssnade på musik istället. När klockan var 6 på morgonen tog vi våra saker och åkte hem. 
Det var så mysig att se alla igen, och det skrämmer mig att nästa gång alla AFS studenter i Kansas kommer vara samlade igen kommer det vara på stället där vi hade vår absolut första orientation. I det lilla huset brevid flygplatsen. Det kommer alltså vara precis innan vi åker hem. 
Men nu ska jag inte tänka på det för jag ska till Las Vegas om fyra dagar så det så!!
 
Dom här fina killarna åt varsin tesked tabasko till middag.. mums 
 
 
 
Haha, en av tävlingarna där man skulle försöka få upp båda tepåsarna på kepsen. 
 
 
Mera lek!
 
 
Hej Hej klockan typ fem på morgonen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0