American!

Igår hade hela skolan en samling i aulan tidigt på morgonen. Lärarna hade valt ut några elever från skolan som har gjort någonting speciellt under året, eller som bara har vart extra bra. Vartenda lärare i skolan fick välja några elever ur sina klasser som dom ville uppmärksamma (och ja varenda lärare fick göra det för jag går inte i en speciellt stor skola).
Två gånger fick jag gå upp på scenen, en gång för Mr. Hilgers klass (ceramics) och han tog upp rätt många elever på scenen faktiskt. Sen fick vi tre utbytesstudenter gå upp på scen också och så tackade alla lärare oss för det här året och sa att vi var modiga som vågade åka iväg i ett år osv. När det lilla talet var över så fick vi (jag, Natalia och Lilly) varsin jättestor kasse med en massa amerikanska saker i! Bl.a. En hatt, solglasögon, ett halsband, en flagga, en slags lanterna, godis och en massa andra grejer! Jag fick också en mini- broschyr av "the us constitution" och en liten bok med alla amendments i haha, bara ifall jag skulle glömma bort någonting.
Jag hade på mig hatten hela dagen i skolan, och jag kan säga att jag har fortfarande kvar glitter i håret från det!
När jag kom hem så satte jag på mig allt som fanns i kassen för att ta en bild :) min värdfamilj tyckte att jag såg väldigt amerikansk ut..


Kommentarer
Postat av: Annika Persson

Ha Ha Ha Ha Ha Ha

2013-05-16 @ 20:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0