Fredag/Lördag

Jag ska nu försöka sammanfatta hela den här helgen för er, och jag tänkte börja med fredagen och lördagen. Ni vet redan att jag och Jamie hade vårt graduation party på fredag kväll, men här får ni lite bilder från det också!
 
 
 
 
Tårtan var läskigt god..
 
Från vänster på bilden: Holly, Taylor, Wyatt, Chelsea, Jamie och Hailey
Hailey och Jamie ser lika normala ut som vanligt...
 
Efter vår lilla tillställning åkte vi vidare till Jake och Brittney's graduation party, och det var väldigt trevligt! Vi stannade där rätt länge, och dom hade en stor fest med väldigt mycket familj och många vänner!
Problemet med graduation parties är att alla seniors i hela skolan har sina fester under samma helg, så det blir väldigt mycket åkandes fram och tillbaka, och sen stannar man på varje ställe i ungefär 30 minuter innan man åker till nästa. 
Fredagen var inte så farlig eftersom att i bara hade två fester att gå på (våran och Jake och Brittney's) men på lördagen började det hysteriska bilandet fram och tillbaka. Jamie började med att åka till Austin's fets (men jag känner inte honom så hon hämtade mig efteråt) och sen åkte vi vidare till Amanda, sen blev det Holly, sen Wyatt, sen Lauren's fest, och till sist åkte vi till Nathaniel's hus. Vi gick också och hälsade på en av våra lärare som kommer gå i pension, för han bor precis brevid Nathaniel. Jag åt så extremt mycket mat och tårta så jag trodde att jag skulle spricka. Varje gång vi kom till ett nytt hus sa jag att jag inte skulle äta någonting där, men sen åt jag tårta i alla fall...
 
Som ni kanske vet var det en tornado i Wichita i söndags, och under lördag kväll kunde man känna det i luften. Det var väldigt fuktigt ute, och himlen var super mörk fastän klockan inte var så mycket.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika Persson

Tornado i Wichita!? :-o Hade ingen aning. Tur var väl det.

2013-05-21 @ 07:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0