Graduation

Nu min vänner ska ni få höra om den sjukaste dagen so far! Jag hade ju nämligen min graduation igår!! Hur galet är inte det?!! En riktig Amerikans graduation med ful/fina kläder och många glada människor! Det finns inte så mycket mer att berätta än att det var sjukt kul och att det än en gång kändes som att jag var med i High School Musical. Här får ni se bilder från själva ceremonin och från precis efteråt:
 
 
Alla killar är klädda i rött och tjejerna är klädda i vitt. På den här bilden har vi precis börjat sätta oss ner och jag är den som precis börjar gå in på den andra raden. 
 
Vi sjöng en sång med alla seniors som är med i någon slags kör, och sen resten av rocketairs (dom som inte är seniors), Jag star på andra raden precis brevid Hailey. 
 
Innan man går upp på scen har man "toffsen", som sitter på hatten, på höger sida och när man går up på scenen flyttar dom den till vänster för att representera att man är en graduate student. Det är det han gör med min hatt på bilden. 
 
Wihoo här slängs alla hattar i luften!
 
Glad tjej precis efter ceremonin
 
Beautiful sister <3
 
Siblings <3
 
 
 
My lovely family! I love you so much!
 
Foreigners forever!
 
Efter det här hade jag en liten freak-out i bilen påväg hem eftersom att det var en tornado i wichita, och vi kunde se den från Rose Hil! Men det får ni veta mer om i nästa inlägg.
 
När vi kom hem blev det presentöppning och Jamie fick en Mac Book! :) Samma som jag fick när jag gick ut nian!
 
Jag fick ett så extremt fint halsband av mina värdföräldrar, och känslosam som jag är började jag gråta när min värdpappa sa "It means that you touched our hearts". 
 
Tank you so much for the beatuiful necklace! I love it and you touched my heart too
 
Certificate of Attendance!

Kommentarer
Postat av: Annika Persson

Det känns så fantastiskt och lite overkligt att läsa detta blogginlägg. Tårar på min kind. Vilken fin familj du har fått (en till :-)) och stooort grattis till Graudation!

2013-05-21 @ 07:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0