Kaw Lake Day 1

Så, i fredags kom Hailey och hämtade oss och sen åkte vi till Kaw Lake i Oklahoma där Hailey's farmor har en liten stuga precis brevid vattnet. Vi kom dit först av alla så det ä därför jag har så många bilder från dag 1 (vi hade tråkigt medan vi väntade på att alla andra skulle komma dit). De som bodde i det lilla huset under helgen var vi tre (hailey, jamie och jag), Hailey's pappa, Hailey's tre yngre syskon. Hailey's farmor (a.k.a. Grammy) och Hailey's farmors fru (a.k.a. Gramms). Jag tycker att det är så häftigt att Hailey's farmor är homosexuell för hon är nämligen extremt religiös på samma gång. Det bevisar bara att alla tolkar bibeln på olika sätt och att det inte finns något rätt eller fel. 
 
När Grammy och Gramms kom fram till stugan så blev det stor städning eftersom att ingen hade vart där på ett år, och vi fick det absolut läskigaste jobbet. Dom har ett skyddsrum som är ingrävt i marken, precis utanör huset (tornado-skyddsrum), och det var det första vi var tvugna att städa pga tornadon som gick över Moore i Oklahoma för någon vecka sedan. Problemet är att det där skyddsrummet hade så många spindlar så jag kunde inte ens räkna dom. Vi var tvugna att gå ner och döda så många vi kunde och sen sopa up dom och slänga dom i det höga gräset. Inget roligt jobb, och Jamie gick inte ens ner i rummet för hon är sjukt rädd för spindlar. Små var dom inte heller kan jag ju säga... Men det var säkert väldigt underhållande för grannarna att höra oss skrika!
 
På kvällen doppade vi frukter och bär i choklad! MUMS
Hailey kletade choklad i hela mitt ansikte precis innan hennes farmor skulle ta en bild så det blev många skratt. Vi gick också ner till stranden och tittade lite innan vi gick och la oss!
 
 
 
 
Dubbelhakaaa
 
 
 
 
 
 
 
 
Här år en väldigt ång film som Hailey filmade precis när vi hade kommit dit, när vi hade tråkigt. Kanske inte jätterolig att se, men ni får iaf se vad vi gör hela dagarna här borta. Vi är konstiga helt enkelt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha ha ha ni är ju knasiga! Underbart!
Haily är ju riktigt bra på Svenska.Fina rrrrr.

2013-05-28 @ 11:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0