Kaw Lake Day 2

Dag två i Oklahoma var absolut den bästa och roligaste, vilket resulterade i färre bilder för jag var inte så fokuserad på något annat mer än att ha kul. Vi gick upp rätt tidigt och gick ner till stranden, sen var vi där i solen ända fram till lunch. Det varså himla skönt att kunna hoppa i vattnet lite då och då. Det är inte så ofta man har den möjligheten här borta i mitten av USA. 
 
På eftermiddagen blev det lek på familjens jet ski! Wihooo! Vi skulle egentligen åka ut med båten också men det blev inte så, jet ski'n var ju så himla rolig.
 
 
 
Jag och mina gingers <3
 
Jamie fick den västa brännan någonsin. Jag fattar inte ens hur man kan bränna sig sådär! Hennes hy är så kännslig mot solen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0