Last concert

Sooooo... idag hade vi vår absolut sista konsert. Som ni kan förstå är det redan extremt ledsamt för alla seniors, men för att göra det värre så kommer vår underbara musiklärare Mr. Forsyth i pension, så det här är hans sista år. Vi har övat väldigt länge och mycket för att göra den här konserten så bra som möjligt, och det gick faktiskt väldigt bra! Jag, Hailey, Brittney och Jamie söng en song där jag och Brittney spelade gitarr, vi sköng låten Ho Hey om ni känner igen den. Vi fick väldigt många komlimanger för den låten efter konserten, så det var som sagt bra. Sen sjöng vi fyra andra låtar med hela kören, som gick sådär, jag gillar inte riktigt att sjunga med den stora kören. Min kör, Rocketairs sjöng några låtar som var helt underbara, bl.a. "Some Nights" by Fun, där vi hade delat upp solot mellan alla seniors, och den gick bra den med! Direkt efter konserten började alla krama varandra och jag grät så stört mycket. 
Jag kommer att lägga upp en film med det här inlägget som jag och Jamie filmade direkt efter konserten när vi kom hem. Jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv, och i videon så typ skrattar och gråter jag på samma gång. Jag tror att jag grät mer nu än vad jag gjorde när vi hade vår sista konsert i AF, och ni får veta varför i videon... 
Det här året har vart så jäkla bra, absolut det bästa året i mitt liv so far , och jag VILL INTE ÅKA HEM. 
 
ps. Fler bilder och videos från konserten kommer snart, för min värpappa filmade in en massa låtar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad gullig video!! Känner lite samma, vill inte hem... Hem är här, vill bara stanna!! Allt känns så enkelt här

Svar: Tack! Jag veeet... jag vill verkligen inte hem!
Elice Lindholm Nobinder

2013-05-08 @ 06:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0