Last day of school

Hej! Jag skulle självklart ha skrivit det här inlägget precis efter den sista dagen i skolan, men jag var alldeles för lat och ville bara leka i solen ett tag, så det inlägget får ni nu! Sista dagen var iaf i tisdags och det var en väldigt konstig känsla att ha alla lektioner och veta att det var SISTA GÅNGEN. Jag kommer sakna alla människor och alla lärare så himla mycket. Som tur är var det ju inte sista gången jag kommer att befinna mig i skolan, bara sista gången jag kommer att ha några lektioner. Jag har ju fortfarande graudation där på söndag, och så har vi repetition inför graudation imorgon. Sen är jag helt säker på att jag kommer komma in och göra klart mina projekt i Ceramics class (grejen är att alla andra förutom alla seniors fortfarande har skola så vi seniors kan fortfarande komma till skolan och avsluta saker som vi inte han klart med, om vi vill). 
Vi hade iaf en väldigt mysig och rolig körlektion den sista dagen, alla tog med sig mat, och så satt vi på golvet i klassrummet och åt. När den lektionen var över så var nästa alla gråtfärdiga för kören betyder så hima mycket för oss. Men dagen fortsatte och lektionerna tog slut ovanligt fort. I vanliga fall sitter man och stirrar på klockan i klassrummet tills alarmet som indikerar att lektionen är slut äntligen ringer (precis så amerikanskt som man tror att det ska vara). Men i tisdags så var jag inte alls glad över att höra den där klockan ringa. 
Nu är alla glada för att skolan är över, och det är bara början på semestern, men när man tänker till så är det ju faktiskt slutet på min semester. Jag har ju såklart hela sommaren framför mig, men en åtta månaders lång semester är över för mig nu. 
 
En tjej i vår körklass ritade på väggen som en hyllning till Mr. Forsyth eftersom att det är hans sista år. Ni kan se ritningen i bakgrunden, det står "Sing me to heaven" som är en av hans favoritlåtar. 
 
Vi hade också en frisbee som vi kastade fram och tillbaka i klassrummet. Vi satte upp två muggar på ett av skåpen, som vi sen försökte träffa. 
 
Vår musiklärare, Mr. Forsyth var såklart med och spelade.
 
Jag filmade också när vi gick ut från skolan för sista gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0