Mycket

Det är så himla mycket jag vill skriva om och berätta för er just nu!! Först och främst skulle vi ju ha finals (vilket är typ "slutprov") idag och imorgon, men såhär är det. Alla seniors får sommarlov ca en vecka innan alla andra i skolan, bara för att hinna med allt med graduation. Grejen är att eftersom jag är en utbytesstudent så har jag en massa klasser där jag är det enda seniorn, t.ex american history (det är bara juniors som tar den klassen, och alla utbytesstudenter) sen har jag också sophomore english (obviously med alla sophomores, för att dom sätter alla utbytesstudenter i en lägre engelska klass så att vi hänger med). Det här betyder alltså att jag typ inte har några slutprov, för lärarna är så snälla mot oss utbytisar här borta! Yes säger jag bara!! Inga slutprov idag, PLUS att det har vart freakin' 30 grader och sol här borta idag!! En jäkligt bra dag får man väll säga. Jag och Jamie tog säsongens första åktur med vår golf cart idag också! Vi körde runt i området i flera timmar och tog konstiga bilder (sammtidigt som vi högt lyssnade på musik såklart). Grannarna tror väll att vi är helt galna...
 
Sen till nästa ämne, nämligen att det är en dag kvar i skolan!!! Heeelt galet. Imorgon är det absolut sista dagen och jag kommer typ gråna varenda lektion. På onsdag åker vi till worlds of fun med alla seniors, det ska bli så himla kul! Jag har redan vart där en gång med min värdfamilj under haloween, och det kan ni läsa om här, men jag hoppas på att det kommer vara färre folk där den här gången.
En till grej som kommer hända snart är ju graduation! Den på söndag, och min och Jamies graduation party är nu på fredag. Annars finns det väll inte så mycket att säga om den förren efter söndag. 
Juste, jag måste ju berätta om en galet läskig grej som hände för några dagar sen. Egentligen var den inte läskig men eftersom att det var mitt i natten så blev det jäkligt läskigt. Klockan var kanske 2 på natten och jag sov som en sten som vanligt. Plötsligt smäller någonting till väldigt högt, precis brevid mitt huvud, och så hör jag bara hur en massa grejer RASAR ner på golvet. Det var helt kolsvart i mitt rum så jag blev självklart helt livrädd, och det kändes som att jag fick en hjältattack. Jag hoppade upp ur sängen och tände lampan, och då såg jag vad som hade hänt. Mitt skrivbort med en massa grejer på står precis brevid min säng, och under mitt fönster. På det skrivbordet hade jag ställt en spegel dagen innan som lutade mot fönstret (som btw var öppet). När vinden blåste så välte spegelt och hade ner alla mina grejer på golvet. Det hade ju inte vart någon större fara, om det inte var så att min vattenflaska (som för övrigt läcker) stog på skrivbordet, och trillade ner på min dator som var på golvet precis nedanför. Mitt i natten sprang jag till badrummet med datorn och torkade den med en handduk, och försökte sedan med alla möjliga grejer för att få ut allt vatten ur skärmen.
Hur som hellst, trots alla mina knep natten innan, så hade skärmen en stor konstig fläck på sig när jag vaknade, och kameran funkar inte alls. Resten av datorn klarade sig fin-fint, men skärmen är lite knas... aja, hoppas att jag inte måste betala allt för mycket när jag lämnar tillbaka den till skolan imorgon! 
 
En sista grej som jag bara måste säga är, HUR I HELA H*LVETE KAN MAN SAMMLA PÅ SIG SÅ MYCKET SAKER UNDER ETT ÅR? Det känns som att mitt rum är en stor skrothög, och nu måste hela högen packas ner snart och skickas till sverige. 
 
 
Jag hade ca 17000 andra bilder på min telefon, men dom är var dom minst konstiga...
 
 
Jag kommer ihåg när jag fick den här boken i början av mitt år, och jag tyckte att den var så himla tjock! Inte visste jag då att jag skulle vara klassens matte-snille resten av året, eftersom att jag redan gjort allting i den där boken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0