overkligt

Idag har jag packat för fullt, men det är inte så lätt som man tror. Jag åker ju inte hem förrän den 24 juni, men eftersom att vi åker till Kalifornien den 14 så måste jag skicka hem alla mina kartonger innan det. Det betyder att allt som jag kan leva utan i tre veckor ska ner i kartonger, och resten måste få plats i resväskan. 
Det har känts väldigt overkligt, ända fram tills igår.. Igår började jag nämligen gå igenom min "minneslåda" som jag har här borta. Där i har jag lagt små saker under året som jag vet att jag vill spara. När jag gick igenom den så började jag självklart gråta, helt ensam i mitt rum. Lite patetiskt kanske, men det är ju så himla känslosamt, speciellt nu när det inte är så mycket tid kvar.
 
Idag har det också vart väldigt fint väder och jag här suttit ute i solen en hel del. Dock bestämde sig katten för att smita ut (han är en innekatt eftersom att vi bor så nära en stor väg) så jag var tvungen att jaga efter honom..
 
Ps. När jag gick igenom mina kläder hittade jag ett linne, och jag kommer så väl ihåg när jag använde det som en tajt klänning! Jag tror att jag gick i sjuan. Det är helt sjukt att jag har växt så mycket på fyra år!! (Det är också lite sjukt att jag fortfarande har det här linnet kvar..) 
 
 
 
 
Leon tycker om att hjälpa mig att packa..
 
 
 
Under det här året har jag sammlat mynt i en liten påse eftersom att jag inte använder mynt så ofta här borta och dom väger så mycket. Så jag bestämde mig för att räkna dom och ge dom till Jamie för hon har redan en liten spargris med en massa mynt i. Det var jättesvårt för mig i början av året att komma ihåg valutan på mynten, och jag blandade ihop "dime", "nickel" och "penny" hela tiden. Men nu kommer jag ihåg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0