Paus

Hej!
Jag kom precis hem, för vi tar en liten paus mellan alla graduation parties. Jag har ätit så mycket tårta och glass så jag tror jag kommer spy. Vi ska snart åka till fler parties men det blir inget mer socker för mig!
Idag har jag på mig min roliga tröja som mamma skickade från sverige! När jag, Hailey och Jamie åker till Hailey's  mormors sommarstuga nästa helg så kommer vi ha på oss våra "sverige-tröjor" sammtidigt :) Jag har den här tröjan, Hailey har en tröja som det står "Sweidsh people are the best" på och Jamie har en gul och blå tröja som det står Sweden på. 
 
 
Jag tyckte att den här låten passade väldigt bra in just nu. Jag är blond, jag kan ALDRIG komma ihåg namn (tack pappa för den värdelösa egenskapen) och jag kan aldrig stava rätt.. Sen har vi lyssna på den här låten om och om igen i bilen idag ;)

Kommentarer
Postat av: Annika Persson

Hej Blondie! Fin du är i nya tröjan :-)

Svar: :)
Elice Lindholm Nobinder

2013-05-19 @ 20:18:12
Postat av: Annika Persson

Har du fått några pussar? :-D

2013-05-21 @ 22:25:20
Postat av: Chl

Haha love u tooo <3

2013-05-22 @ 00:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0