Fösta dagen i skolan!!

Jag har nu kommit hem från min första dag i skolan!! Woho!
Det var inte alls så läskigt som jag trodde, snarare tvärt om, det var riktigt kul! Alla mina lärare (utom Mrs. Ward som som var ganska sträng) var jätte trevliga och tyckte det var väldigt kul med en utbytesstudent i klassen. Dom flesta var väldigt "laid back" och sa att vi inte kommer ha speciellt mycket homework vilket jag är väldigt glad över! Alla ämnen verkade väldigt roliga och enkla, men det var ett ämne som jag bytte ut mot någonting annat i slutet av dagen. Ämnet jag bytte var Team Sports som jag bytte till Career and life planning. Anledningen till varför jag bytte var att dom tydligen spelar väldigt mycket fotboll och amerikansk fotboll och jag tycker inte om någon av dom sporterna, och så var det nästan bara killar i den klassen som verkade vara väääldigt engagerade.
Men jag kommer fortfarande få all träning jag behöver för jag har Performance dance den andra lektionen och Nutrition and wellness den sista lektionen (då vi kommer gå ut och powerwalk-a en eller två gånger i veckan) och sen planerar jag på att gå med i skolans Cross Country team (som springer typ as långt efter skolan).
See yaaa!Jag och Jamie på väg till sklan! (Det var ganska varmt ute idag, ca 91 grader alltså typ 32 grader celsius, men pga AC:n i skolan blir det rätt kallt inomhus så det är därför vi har tjocktröjor på oss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0