Dansa dansa

Hej!

Imorse vaknade jag klockan 6.30 på en lördag. För klockan åtta skulle jag och resten av min dansgrupp samlad i en lokal och dansa för en massa människor. Det höll på hela förmiddagen så vi dansade tre gånger med en timmes "rast" emellan varje gång.
Varje gång vi var klara med en dans så hoppade vi in i min kompis skåpbil och körde runt. Vi åkte till Sonic och köpte glass, och så åkte vi till skolan och tittade på en brottnings turnering dom var där idag.
En av killarna som dansade var utklädd till tomten så det var väldigt roligt att se folks reaktion när dom såg att vi hade "tomten" i bakutrymmet i skåpbilen, haha det såg nästan ut som att vi hade kidnappat honom. I skolan var det också en massa barn som ville ta kort med "tomten" haha.

Efter dansen åkte hela familjen och åt lunch på en restaurang och när vi kom hem gick jag ut med hundarna. Klockan fyra ska jag och Jamie vara tillbaka på samma ställe som jag dansade på imorse, men den här gången ska vi sjunga med kören. Det blir intressant att se om min röst håller!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Älskar bilden på dig och hunden!

Svar: Jätte trevligt att du är så engegerad mamma.. men vi kan väll säga en kommentar per inlägg ;)
Elice Lindholm Nobinder

2012-12-16 @ 11:25:20
Postat av: Annika

Hahahahahahahaha (Tomten i bakutrymmet)

2012-12-16 @ 11:26:15
Postat av: Annika

Okeeeeey

2012-12-17 @ 15:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0