Julkonsert

Hallå!

Jag tänkte berätta lite om vad som hände under gårdagen! Vi hade ju nämligen vår efterlängtade julkonsert med kören. Vi sjöng en massa fina låtar, bl.a. den svenska "Jul Jul" och jag är nästan helt säker på att min värdpappa spelade in när vi sjöng den, så förhoppningsvis kan jag få upp den på bloggen.
För att sammanfatta så gick det ironiskt nog ganska dåligt för att vara ärlig, för jag är fortfarande förkyld så jag sjöng lite halvt (försökte mest undvika att höras). Sen sjöng jag, Jamie, Hailey och Brittney en kvartet och satan vad det inte gick bra haha. Jag kunde knappt sjunga och Hailey sjöng fel, men det var ändå många som sa att det lät bra efteråt så jaja, vi försökte iaf. Jag tror att det hade låtit tusen gånger bättre om min röst hade gjort som jag ville.
Efter konserten gick vi och bowlade med några från kören, och jag vann faktiskt första gamet! Wehoo
Ett klot fastnade i ena rännan när det var Jakes tur så Paco gick lite spontant ut på banan och löste problemet haha. Därav den konstiga bilden där det ser ut som han gör plankan.. Men kul var det iaf! När jag och Jamie kom hem var vi rätt trötta, men det slutade med att vi tog konstiga bilder till klockan tolv... jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge hahah.
Idag har jag jobbat hårt i skolan för vi har "finals" på torsdag och fredag" vilket är ungefär som nationella (men såklart mycket lättare, det är ju ändå Amerika) och jag måste bara kommentera att jag är smart i Kansas!! Min mattelärare frågade mig idag om jag ville byta mattegrupp för att han tyckte jag var för bra för att vara i Algerbra 2. Jag sa såklart nej för jag behöver ju inte göra något under den lektionen, och det är jätte skönt! Hehe lite sneaky sådär man jag är ju ändå här för att ha kul, inte plugga.
Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0