84 dagar kvar

Tiden rinner iväg och för varje dag som går längtar jag ännu mer efter att få min familj. Jag har drömt flera gånger om min familj och mitt hus. Mina värdföräldrar är alltid de snällaste i världen och mina två småsyskon är som små änglar. Huset är vitt med en idyllisk liten trädgård där solen alltid lyser, och skolan ligger precis brevid där jag går tillsammans med alla mina underbara vänner.
Fastän mitt år säkert inte alls kommer se ut som i mina drömmar, och definitivt inte kommer bli en dans på rosor så längtar jag något otroligt.
Jag måste säga till alla där ute som också ska åka på ett utbytesår att vi är så jäklarns modiga. Det är inte många som vågar göra det vi gör och aldrig någonsin kommer vi glömma bort det här året.
En sommrig bild som jag tog idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0