Rädd

Jag fick ett mail från AFS för ett tag sedan som typ fick mina mardrömmar att bli sanna. Det stod ungefär såhär:

De flesta värdfamiljer blir vi meddelade om under sommaren, vanligtvis 4-8 veckor innan avresa. Oavsett när man får värdfamilj så finns det för- och nackdelar...
Om det skulle bli så att du inte fått värdfamilj när det börjar närma sig avresa kommer AFS i värdlandet meddela oss om en eventuell uppskjuten avresa. Tidigare år har vi haft senare placeringar, men alla ungdomar har kommit iväg.
Det datum som är uppsatt för din ankomst till USA är 9:e augusti. Skulle du få besked om en senare ankomst gäller följande datum:
Andra ankomst - 24 augusti
Tredje ankomst – 7 september
Nu tror jag såklart att detta kommer hända mig, och jag är rädd. Om det händer så kommer avresan bli ännu jobbigare (som om den inte redan var det innan). Jag kan bara hoppas att allt går som det ska.
Men det är konstigt hur man kan ha så extemt olika kännslor kring samma sak. Jag längtar läskigt mycket efter att få åka, men samtidigt är jag livrädd.
Bjuder på en bild på min söta katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0