Tänk om...

Tänk om...
...tänk om det inte finns en plats till mig på kungshomen när jag kommer tillbaka
...tänk om jag inte får en familj
...tänk om jag inte får åka alls
Förut var jag rädd för att åka. Men nu börjar jag bli rädd för raka motsattsen, tänk om jag inte får åka! Jag är ju så förberedd! Tänk om ingen familj väljer mig!! AAH jag blir galen! Jag kollar min mail 24/7 i hopp om ett mail från AFS, och hundratusentals frågar snurrar runt i huvudet! Den dagen jag får ett mail där det står "du har fått din världfamilj" kommer jag hoppa runt och skrika som en galning.
Lite såhär känns livet just nu....

Kommentarer
Postat av: Emma

När skickade dem dina papper till USA? //Emma

Svar: Precis efter att min ansökan var färdig! Jag tror den var klar i april.
Elice Lindholm Nobinder

2012-05-21 @ 21:44:03
Postat av: Matilda

Hej! Jag ska åka som utbytesstudent i sommar till Kanada , länk byte?

Svar: Hej! Absolut, jag länkar direkt!
Elice Lindholm Nobinder

2012-06-11 @ 19:57:47
URL: http://matildacanada.blogg.se/
Postat av: Anna - Utbytesstudent USA 12/13 - North Carolina

Ta det bara lugnt! Din familj kommer! Tänk på att många skolor inte öppnat än och att många familjer bestämmer sig sent. Du kommer få en jättebra familj som passar dig perfekt! :D

2012-07-04 @ 13:55:30
URL: http://enligtmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0