Gitarr!

Heej!

Igår åkte jag och min värdfamilj äntligen och köpt en gitarr!
Jag saknar min gitarr som är där hemma i Sverige så himla mycket, så mina snälla föräldrar skickade pengar så jag kan köpa en till här borta!
Det blev en basic akustisk fender, som var rätt billig. Den går såklart inte att jämföra med min underbara gitarr jag har hemma, men den här duger alldeles utmärkt under det här året!

Jag vet inte om ni kan se på bilden, men mina fingertoppar gör så ont just nu haha. Jag hade ju inte spelat alls på flera månader och igår spelade jag hela dagen! Ajajaj, men det får man ta


Kommentarer
Postat av: Tomas

Åhh så roligt! Äntligen en gitarr. Hoppas du kan stå ut med denna tills du kommer hem till din favorit.
Kram

2012-11-05 @ 00:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0