Nov. 09, 2012

Hello!

Idag har det vart en låång dag. För det första så vaknade jag fem minuter innan vi åkte iväg till skolan hehe och Jamie vaknade typ tio minuter innan. Sen direkt efter skolan åkte jag hem och tog en snabb dusch. Jag var tvungen att vara tillbaka i skolan klockan fem för att repa dansen inför uppvisningen som är imorgon och på lördag.
Det var kaos i mitt badrum med locktång, hårfön, hårspray, borste och typ tusen andra grejer för jag var tvungen att fixa mitt hår hemma. När jag kom tillbaka till skolan var det *smack* på med ett ton smink och sen var vi tjejer tvungna att hjälpa killarna med sminket också.. Haha.
När alla hade fått på sig scenkläder var det bara att börja, och det gick rätt bra, men det roliga började efter själva repetitionen. För i tjejernas omklädningsrum är det ofta kaos med kläder och smink, och på något sätt försvann min tröja mystiskt. Det var helt spårlöst försvunnen! Alla hjälpte mig att leta, medan jag sprang runt med min underkjol som en tröja/kåpa haha. Tillslut fick jag ringa Jamie och be henne ta med en tröja till mig hemifrån!
Jag kan ju tillägga att jag fortfarande inte har hittat den, och den är förmodligen borta för alltid..

Imorgon blir det ungefär samma schema som idag, och det kommer bli lite sena kvällar pga dansen.

Bilderna är från precis innan repet när vi fick pizza till middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0