Like a Boss...

Hejsan hejsan! Idag var det "community service day" i Rose hill high school. Alla elever i hela skolan åkte till olika ställen i Rose Hill och hjälpte till med olika grejer. Några åkte till kyrkan och hjälpte till med att städa ur ett förråd, några åkte till en bondgär och hjälpte till att städa eftersom att bonden är för gammal för att ta hand om gården etc. Jag åkte till Rose Hill's Senior center tillsammans med Hailey, Jamie och några andra för att spela bingo med pensionärerna. Vi skulle helt enkelt bara sprida glädje och göra pensionärernas dag lite bättre :)
 
Så här såg jag iaf ut idag. Alla var tvungna att ha på sig sina klass tröjor, och här nedanför ser ni hur den ser ut!
 
Det ska ju såklart vara Seniors, men mitt hår är som vanligt ivägen.. Mitt hår växer verkligen som gräs här och jag har ingen aning om varför, men jag klippte ju typ av allt mitt hår innan jag åkte och nu är det långt igen!

ar
Baksidan av tröjorna är oftast roligast

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad roligt att ni får göra sådana saker för människor som verkligen behöver det. Det måste verkligen kännas skönt att ha gjort det!

Jag skulle också vilja bo i USA. Ett tag i alla fall. Varför bor du där om jag får fråga? :)

Kolla gärna in vad jag gör om dagarna och lämna gärna någon rolig och relevant kommentar :)

Svar: Ja det är verkligen super!
Det borde du verkligen göra! Jag är just nu en utbytesstudent med AFS, så jag är här i ett år! :)
Elice Lindholm Nobinder

2012-09-20 @ 17:04:55
URL: http://Nattstad.se/JagKallasCarro
Postat av: Alexsandra

Snygg tröja :D Nice blogg :D

Svar: Ja visst är den! Man tackar! :)
Elice Lindholm Nobinder

2012-09-20 @ 21:09:34
URL: http://lovephotoalexsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0