Livet leker <3

Hej hej!
Ursäkta språket, men fan vad livet är bra just nu. Att åka iväg som en utbytesstudent var absolut det bästa valet någonsin och jag uppmuntrar ALLA där ute, som har möjligheten, att göra det också!
Varje dag vaknar jag upp och vet att jag kommer se, höra eller uppleva någonting jag aldrig har gjort förut. Stört häftig känsla som ingenting annat kan slå.

Uppdate på hur social jag vart med Sverige: Hittills har jag skypeat med pappa, mamma, Lotta och Siri! Det är så himla kul att skypea med personer hemma i Sverige, men samtidigt väldigt svårt, för jag vill berätta allt allt allt, men det är helt omöjligt! Jag vill berätta två månader i detalj, men det skulle ta typ flera timmar.

En ganska konstig sak, faktiskt, är att jag har börjat gå ner i vikt! Hur skumt är inte det? Det är ingen drastisk förändring, men jag har märkt att vågen visar lite mindre än den brukar.. Jag tycker att jag äter HELA TIDEN, och det gör jag verkligen! Jag fick tom en kommentar idag av min kompis om just det här med vikt, hon sa "Everybody has a friend that eats constantly but never gains weight, and that is so you!". Haha, det är verkligen sant, jag kan äta hela dagen lång. Men jag antar att cross country träningarna väger upp för all mat jag äter :P

Just nu sitter jag och Jamie och gör läxor i våra sköna fåtöljer! See ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0