State fair

Hej! Igår åkte vi till Kansas state fair! Det är typ som en stor karneval med djur, karuseller, onyttigheter, traktorer, maskiner, bilar, båtar och massa andra grejer man kan titta på! Allt som finns att se och göra har på något sätt en koppling till Kansas. Det var väldigt roligt och tiden flög iväg, jag tror vi var där i fyra timmar och vi såg inte ens hälften av allt som fanns att se!
Jag var lite för upptagen med att se och göra grejer för att ta bilder, men jag fick några tillfällen, speciellt när vi hälsade på alla djuren!
 
 
Världens sötaste lilla åsna, jag ville bara ta med den hem
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jamie satt i bakluckan påvägen hem..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0