Video och Prom dress

Hej Här kommer ännu en video jag gjorde när jag satt ensam i klassrummet utan någonting att göra (eller, jag kan ju alltid göra läxor, men det är ju inge kul!) Jag gör bara videon en gång (alltså inga 'reetakes') så förlåt om det är lite flummigt.
 
Klicka här för att se videon
 
Efter skolan, när jag hade kommit hem, började jag spontant kolla runt på 'prom dresses'. Jag är så himla taggag på balen som är i vår. Jag vet att det är sjukt tidigt att kolla på klänninger redan, haha, men jag kan inte vänta.
 
På lördag är nästa meet, och jag kan inte springa IGEN... Jag börjar bli väldigt trött på att bara titta när dom andra springer, men jag ger självklart inte upp. Jag springer fortfarande och sen cyklar jag när det gör för ont. Förhoppningsvis hinner det försvinna innan säsongen är över så att jag får tävla en gång till. 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Är det bara jag som inte kan se videon? Jag har kunnat se dina videos tidigare... Men nu kan jag inte det :(

Svar: Vad konstigt :( Jag är verkligen inget proffs på videos, så jag vet tyvärr inte varför!
Elice Lindholm Nobinder

2012-09-29 @ 19:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0