Change, change, change... and change again

Precis så är det ibland när man ska välja kläder. Jamie måste ha en klänning på sig i skolan imorgon eftersom att hon är en prom queen candidate. I en hel timme bytte hon om mella två klänningar minst tusen gånger, men hon har fortfarande inte bestämt sig. En av klänningarna sitter väldigt bra på henne, men den andra har en finare färg som ser bra ut med hennes hår... hahah ibland kan man inte annat än skratta åt våra I-lands problem. 
Annars då? Jag ligger på min säng och kollar på Grey's Anatomy, jag har nu börjat om från säsong 1 och den är lika bra som första gången jag såg den. Egentligen borde jag ju göra mina läxor, men när jag för en gång skull faktiskt inte behöver bry mig om skolan, så tänker jag inte göra det heller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0