Tiden passerar förbi

Satan vad tiden går fort. Jag satt precis och kollade igenom alla mina facebook-bilder, och insåg hur snabbt livet går. Sen insåg jag också att mitt liv är så himla annorlunda emot vad jag trodde att det skulle vara. Om jag hade frågat mig själv för några år sen hur jag trodde att saker och ting skulle vara i livet just nu, så hade jag ALDRIG kunnat gissa rätt. Jag har växt så mycket, och jag vet att jag har nämnt det så himla många gånger, men det går lixom inte att beskriva hur annorluna jag känner mig. När jag tittar tillbaka på bilder från precis innan jag åkte hit så tänker jag bara "stackars lilla tjej, du har ingen aning om hur mycket du kommer att förändras under dom kommande månaderna, eller hur det här året kommer vara det bästa och sämsta året i ditt liv". 
 
 Jag kommer inte ihåg om jag har berättat det förut, men efter vår sista konsert kommer dom att ha en slideshow med alla seniors, där dom visar en bebis-bild och en senior-bild. Jag kommer att gråta så himla mycket, inte bara för att jag och alla andra seniors kommer åka härifrån, men för att min musiklärare kommer att gå i pension nästa år, och alla älskar honom. Såhär kommer iaf mina bilder se ut:
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Jättefina bilder Elice, förstår att det kommer bli känslosamt med avslutningen, men tänk bara vad mycket du har med dig i bagagt hem med alla dina upplevelser och erfarenheter. "Livet är bra i Sverige också :-)". Lycka till och Kram. Mia

Svar: Tack så mycket! Och det är självklart bra i Sverige också ;) kommer bara sakna Kansas :) Kram
Elice Lindholm Nobinder

2013-04-23 @ 08:20:24
Postat av: Annika

Sitter i ett jeeeeeettetråkigt telefonmöte med en tekniker från frankrike som pratar microprocessorer.
Kikar på din blogg och bara LER :-D Så söt i dina tofsar, lika söt nu! Blir så nyfiken. Vilket var det bästa och vilket var det sämsta?! Ser fram emot att sitta ner och prata med dig live när du kommer hem :-)

Svar: Kommer aldrig gå att förklara det sämsat och bästa, det är bara en känsla. :)
Elice Lindholm Nobinder

2013-04-23 @ 11:54:52
Postat av: Annika

Du är så bra på att sätta ord på känslor. Men jag förstår att
du inte kan sätta ord på ett helt år med allt du har med hem.
Men kanske lite iallafall. Då och då, över en kopp te, och fördelat
på lång tid ;-)

2013-04-24 @ 12:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0