Kreativ söndag

Hej hej!
 
Den här dagen har kännts väldigt seg, men när jag nu tittar tillbaka på den så inser jag att det faktiskt var en rätt kreativ dag. Jag började morgonen med en promenad runt kvarteret med mina fina hundra, och gud vad Kansas kan vara underbart ibland! Det var typ 18 grader och sol hela dagen, och jag gick runt med shorts och en t-shirt (måste också tillägga att det snöade i torsdags, så då kanske ni förstår hur extremt vädret är). Efter promenaden passade jag på att ta lite fina bilder i det härliga vädret, och jag blev faktiskt rätt nöjd med några av dom. Jag gick runt i det värmen med kameran i handen, hörlurarna runt halsen och musik på högsta volym. Det är under dom stunderna som jag bara älskar livet. Det är så härligt att bara strosa runt i vår stora trädgård och ta bilder på allt och inget samtidigt som jag rensar ut mina tankar! 
När jag kom in var det dags att göra läxan jag har tills imorgon, nämligen att baka muffins! Ja, sånna läxor har vi här borta i USA. Blåbärsmuffins blev det, och dom smakade väldigt bra måste jag säga!
Sen åkte jag och Jamie till Hailey's hus och jag gav bla. pengar till hennes mamma för flygbiljetten till Vegas (jag är så taggad på att åka så jag vet inte vart jag ska ta vägen). Efter det blev det middag på Happy House och sen for vi hemmåt. 
Under den kommande veckan har vi bara tre skoldagar så på antingen torsdag eller fredag blir det nog "prom dress" shopping med Jamie och Hailey! Sen måste jag köpa en ny bikini också!! Det är helt obeskrivligt vad bra livet är precis just nu! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0