After earth

Hej!
 
Idag har jag.. wait for it... packat!! Surprise huh?
Jag börjar undra när det här packandet ska ta slut.. Men jag är iaf väldigt glad att jag började så tidigt! Ni kan ju tänka er vad stressigt det skulle bli om jag började skicka iväg kartonger med bara några få dagar kvar.
 
Jag tog iaf en paus från packandet när jag och Jamie åkte till the Warren och såg en film! After Earth heter den, och den var faktiskt rätt bra. En riktig äventyrs film med lite humor, och sen är huvudkaraktärerna spelade av Jaden och Will Smith, vilket gör hela filmen!
Innan vi åkte och såg filmen åkte vi till Orange leaf och åt glass. Jag tar nätsan alltid dom "chokladiga" smakerna för dom är ju så himla goda, men jag gick lite outside of my box och testade alla "fruktiga" smaker. Ananas, grapefruit och kiwi blev det! Väldigt gott det med måste jag säga!
 
 
 
Tomm salong! Vi var typ en timma tidiga haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0