Äntligen klar!

Hej!

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med packningen. Dom där jäkla kartongerna har vart så sjukt irriterande idag. Det känns som att jag har vart på ett träningspass och jag ligger helt utslagen på golvet. Kartongerna ska helst inte väga mer än 20 punds för det blir så himla dyrt att skicka dom då, så jag har vägt dom minst tiotusen gånger känns det som.
Det som är irriterande är att vi har heltäckningsmatta i hela huset förutom badrummet (där vågen är) och vågen funkar inte på mattor. Så varje gång jag ville väga en kartong var jag tvungen att baxa in den i badrummet och slänga upp den över huvudet för att sedan väga både mig själv och lådan. Det här gjorde jag minst fem gånger med varje låda, och några gånger med resväskan också som väger betydligt mycket mer än kartongerna.
Men nu är det klart, och jag är trött.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0