Deep talk

Hej!
 
Idag har det vart en väldigt bra dag igen, tro det eller ej! Jag började med att träna tillsammans med Hailey på vårt gym. Jag var så extremt omotiverad så jag gjorde nätsan ingenting, iaf inte lika mycket som jag brukar göra. Sen åkte vi raka vägen hem och slängde oss i poolen för det är så fint väder ute just nu. Det har var hela 30 grader idag, härligt! 
Jamie jobbade tyvärr hela dagen, men jag, Hailey och Matt hängde vi poolen ända till klockan fem. Vi hade också ett välidgt intressant samtal. Som ni förmodligen redan vet bor jag mitt i bibel-bältet så dom flesta familjer här borta är väldigt religiösa. Det är inte alltid lätt för mig eftersom att jag inte är speciellt religiös. Jag respekterar absolut allas åsikter men det kan ofta bli en konstig stämmning mär dom jag pratar med vet att jag inte är "troende". Hailey och hennes familj är väldigt religiösa som många andra, men skillnaden är att jag faktiskt kan prata öppet med henne eftersom att jag känner henne så väl. Vi hade alltså en väldigt intressant diskution om religion och världen i allmänhet. Hur folk beter sig och hur allt ska vara likadant hela tiden. Det är så tråkigt när allt är likadant...
 
Vi tog också en massa fina bilder ute i solen, här får ni se en av dom!
 
 
Ps. Jag måste bara tacka min väldigt fina mamma. Hon skickade ett email till mig imorse där hon skrev om sin barndom och en massa andra saker. Hon beskrev hur stolt hon var över mig, att jag vågade åka iväg och att jag verkar mycket mer självsäker (vilket jag definitivt är). Du fick mig att gråta som en liten bebis, mamma. Tack för dom fina orden <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0