En ganska vanlig dag

Imorse vaknade hela familjen rätt tidigt för att åka in till kyrkan och se Hailey bli "baptized". Det var rätt kallt ute så tidigt och Hailey var inte så glad över att behöva bli dränkt i kallt vatten i det vädret.. Egentligen var det väldigt varmt, men vinden blåste mer än vanligt och det gjorde temperaturen lite svalare.
 
Lite senare på dagen började det värma upp sig och jag jag tog ut hundarna på en promenad. Sen låg bara jag och läste min bok (jag läser life of Pi just nu) bredvid poolen i några timmar i solen. Vi kan inte simma i poolen än för den är inte ren, men min värdpappa sa att vattnet borde klarna upp tills imorgon. Han har tvättat och fixat och hällt i kemikalier för att få vattnet mindre grumligt, så snart är den klar! 
 
På eftermiddagen kom Lilly över, och vi körde vår go cart runt i kvarteret och bara pratade. Hon åker hem redan på lördag så jag ville träffa henne utan en massa folk runt omkring en sista gång. Hon har nämligen en liten hejdå-fest på torsdag. 
 
Juste, alla mina kartonger är nu tejpade och imorgon åker vi förmodligen till posten och skickar iväg dom! Jag vill också säga till alla blivande utbytesstudenter där ute att det inte är speciellt vanligt (vad jag vet) att ha fyra rätt tunga kartonger att skicka hem efter ett utbytesår. Jag har bara köpt väldigt mycket grejer, och så har jag inte slängt bort så mycket. Det är mycket vanligare med en eller två kartonger!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är Lilly ifrån?
Jag har verkligen ingen aning vad jag ska göra med mina saker!!! Ska försöka få ner allt i en resväska... haha... Får väl se hur det går

Svar: Lilly är från Tyskland! Haha lycka till! Det är helt sjukt vad mycket grejer man kan köpa under bara ett år!
Elice Lindholm Nobinder

2013-06-07 @ 01:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0