From me to you

Hej hej!
 
Under dom senaste veckorna har jag haft ett litet projekt som äntligen bev klart imorse. Jag har skrivit brev till varje person i min familj och också några andra viktiga människor som har hjälp mig under det här året! Breven blev faktiskt klara för någon vecka sedan, men när vi kom hem från Kalifornien bestämde jag mig för att göra egna kuvert också för dom blir så himla mycket finare då. Men nu är dom iaf äntligen klara och jag kommer förmodligen dela ut dom ikväll eller på måndag morgon när vi säger hejdå. Men jag vill inte att dom läser breven förren jag har åkt. 
 
 
 
 
Igår åkte vi också till Keeper of the Plains i Wichita för att se statyn på kvällen. Varje kväll tänder dom stora eldar framför statyn som brinner i 15 minuter. Det var väldigt vackert att se och ett fint avslut på mitt år. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0