Kalifornien!

Nu är vi äntligen framme! Eller, vi kom faktiskt fram tidigare idag, men det är först nu jag har internet. Det var väldigt konstig att vara tillbaka på Wichitas flygplats imorse. Jag fick extrema flashbacks från när jag kom till Kansas för första gången!

Min värdpappas syster har fyra små hundar, och dom är så himla söta!! Små mini pudlar! Det är ingen hund jag skulle villa ha själv, men dom är ju så himla söta.
Imorgon blir det disney land och på söndag åker vi till stranden!
Ha en bra dag/morgon/kväll eller vad det nu är där borta!

Ps. Jag upptäckte att tydligen går det inte att ladda upp bilder via telefonen, men jag kan fortfarande skriva, så ni får nöja er mes det tills på tisdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0