Man of steel

Hej!

Jag, Kellie, Jamie och Matt kom precis hem från att ha sett man of steel. Matt har velat se den väldigt länge nu och planen var att vi skulle gå och se den precis innan vi åkte till Kalifornien, men det blev inte så. Men den var iaf väldigt bra! Mycket bättre än jag trodde för jag hade inte så höga förhoppningar. Och sen tittar jag mer än gärna på en film där Hanry Cavill spelar huvudrollen..! (Man crush på hög nivå)

Det roliga är att Clark växer upp i Kansas i filmen, så det fanns en massa Kansas referenser! Han tittade t.ex på en KU fotbollsmatch (universitetet där Jamie kommer gå) i en scen.
I slutet av filmen säger Superman också "I grew up in Kansas, General. About as American as it gets", och när han sa det började många i publiken applådera!
Det fanns en massa andra saker som var relaterade till Kansas under filmen, så för alla er som undrar.. ja, jag har träffat superman och vi är nu bästa kompisar.. han lovade att följa med mig till Sverige.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0