Riktig Kansas-sommar

Hej hej!
 
Gud vad det är frustrerande att jag inte kan blogga ifrån min telefon! Jag känner mig helt handikappad! Tyvärr kommer jag ju inte kunna blogga när vi åker till Kalifornien om min telefon fortsätter att krångla..
Nu har den riktiga Kansas sommaren iaf äntligen kommit hit och termometern pekar upp mot 38 grader! Wihoo, jag âr så glad att jag fick uppleva den riktiga värmen ett litet tag innan jag åker hem. Men tydligen har det vart ovanligt kallt det här året, och i vintras snöade det mer än det har gjort på många år. Mina värdföräldrar säger hela tiden att jag tog med mig kylan från Sverige, men det tror jag inte, för jag var väldigt noggrann med att lämna kvar den i Stockholm ;) 
 
Idag kommer jag nog börja packa för på fredag bär det av till Kalifornien. Vi kommer alltså bo hos min värdpappas tvillingsyster som har ett hus där borta. Det blir en ganska kort resa för vi åker nu på fredag och vi kommer hem på tisdag nästa vecka, men vi ska ändå hinna med att åka till både Disney World och stranden :)
 
Jag hoppas att ni har det bra där hemma, och glöm inte bort att jag kommer hem snart. Exakt 12 dagar kvar. 
 
Här är en liten lätt summering av dom senaste dagarna
 
Solnedgångarna i Kansas är någonting jag kommer sakna så otroligt mycket. Dom är alltid så vackra. 
 
Fast självklart kommer jag sakna dom här två mest av allt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0