Tillbaka i Kansas

ÄNTLIGEN är vi hemma igen. Jag är helt sjukt trött på små irriterande flygplan. Jag är faktiskt trött på att flyga i allmänhet, och det är ju rätt ironiskt eftersom att jag kommer spendera väldigt mycket tid i luften nästa vecka. Klockan 6.30 imorse gick bilen till flygplatsen i Kalifornien, sen bytte vi flyg i Las Vegas och klockan 4 kom vi fram till Wichita igen.
Det var en kort liten resa på bara fem dagar, men vi hade väldigt roligt och vi hann med att göra en massa saker! Sen är det ju tusen gånger roligare att resa när man har fyra äldre syskon.

Snart kommer jag uppdatera en med en massa bilder, men det får vänta till imorgon för nu ska jag bara vila!


Kommentarer
Postat av: Annika

Såååå glad för din skull att du fått syskon! :-D
Du måste hälsa dem att de är ALLTID välkomna hem till oss.

2013-06-19 @ 13:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0