Pasta och volleyboll

Hej!
Det har vart en lång dag idag, precis som igår. Efter cross country träningen (jag sprang 3 miles) så åt vi middag tillsammans i matsalen, pasta och köttfärssås blev det. Efter det gick vi till ett av klassrummen där coach berättade lite om racet vi har imorgon. Jag och de andra som är relativt "nya" kommer inte tävla, men vi ska fortfarande följa med. Vi kommer tillsammans åka buss till stället där tävlingen hålls och sen stannar vi där tills allt är klart. Vi gick ingen exakt information om vad vi som inte tävlar kommer att göra, men det blir säkert kul.
Sen gick vi tillsammans till gympa-salen och spelade volleyboll. Ingen är speciellt bra, men det är det som är roligt :)

En lite knasig sak är att vi måste klä upp oss imorgon i skolan. Tydligen är det en tradition att teamet under dagen, innan en tävling, klär upp sig för att visa de andra att någonting är på gång. Tyvärr har jag ju inte så mycket fina kläder, men jag kan säkert hitta på någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0