Roliga grejer!

Hallå!
Hela den här förmiddagen har jag och Jamie bara haft extremt kul! Vi började med att köra deras golfbil runt i kvarteret (Jamie körde, inte jag) och det var väldigt roligt. Vi så alla grannar som var ute och klippte sina gräsmattor med stora hattar för att skydda sig mot solen. Allt är precis som på film!
Sen tog vi deras Go kart och körde runt en bit med den också. Den var väldigt liten men vääldigt snabb!
Efter det så var man väldigt varm så vi bestämde oss för att bada lite i poolen. Det roliga var att det var 80 grader (26 grader celsius) i poolen så jag hoppade i utan problem, men Jamie tyckte att det var iskallt så hon stod länge på stegen och velade! Då började vi diskutera om hur kallt det är i vattnet i Sverige och Jamie fick en chock att vi badar när det är så kallt som det kan vara ibland!

Ikväll ska vi åka till en "drive in" och titta på film. Då tar man sin bil och åker till en typ parkering där det är en stor skärm framför som visar olika filmer. Sen sitter man i bilen och tittar på film!! Det ser jag fram emot!

Ps. Afs gav oss en bok med lite bra grejer i bl.a. den här kurvan. Den visar hur en utbytesstudent oftast känner, alltså att känslorna går upp och ner. Just nu känns det som att jag är längst upp på den andra kurvan, alltså "surface adjustment".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0