Picknick

AFS ska anordna en picknick där de studenter som bor i stockholm är inbjudna! Jag är jätte taggad över att få träffa de som ska åka samtidigt som mig, och det ska bli så kul att lära känna dom! Dom kommer ju gå igenom exakt samma sak som jag, så jag hoppas att vi håller kontakten även när vi är i USA.

Jag har fått en förfrågan om att länka till Johannas blogg, och det kan jag självklart göra, men hon har inte börjat blogga ännu. Jag slänger ändå in en länk och säger åt henne att börja blogga så snart som möjligt ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej :)

Jag ska oxå till USA och dessutom med AFS :D

Jag har länkat dig, länka tillbax?? :)

2012-05-14 @ 19:55:01
URL: http://biesertontherun.blogg.se/
Postat av: Elice

Sv: Åh va roligt! :D Absolut, jag länkar direkt!!

2012-05-14 @ 22:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0