Class ring!

Nu har jag äntligen fått min klassring! Alltså en ring som representerar mig och mitt år i high school. Det är väldigt långa som har klassringar här eftersom att det är ett bra minne från åren i high school. Man kan gå in på en webbsida och designa sin ring (nästan) helt från grunden. Alla ringar har ungefär samma grunddesign men man får välja vilket material den ska vara, vilken sten den ska ha, vilka symboler och lite andra små detaljer.
Min ring är av silver och den har en röd sten (dock inte en rubin, utan något som är lite mörkare i färgen) och på ena sidan är mitt namn och en g-klav, på den andra sidan har den året 2013 och en cross country symbol. Runt omkring stenen står det "Rose Hill High" och mitt namn är ingraverat på insidan.
Den var inte så billig, men mina underbara föräldrar tyckte att det var en fin souvenir och ett fint minne från USA som jag definitivt kommer använda ofta, så jag är jätteglad.

Det var lite knepigt att ta närbilder på en sån liten sak med mobilen, men jag ska försöka ta bättre bilder med min kamera snart.


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin! Och vilka fantastiska naglar. Du är ju nagelkonstnär!

2012-11-28 @ 11:02:46
Postat av: Tomas

Cool. Vilket fint minne :-)

2012-11-28 @ 17:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0